tisdag 24 maj 2011

Attack av tvål!

Är ju hemma med kotten som har en lindrigare ögoninfektion. Högsmittorisk på sådant.
Har ej åkt på de, Skönt!

Men vår pumptvål åstakom både värk och irritation i ögolock...
Stod å skulle tvätta mina händer igår.
Rak iryggen å drygt 1.70 är jag.
Och jag lyckas få all tvål rakt in i ögat när jag trycker på pumpen. En stråle rakt upp i tacket. VA!!! HUR ÄR DETTA MÖJLIGT??? Fantastiskt, sablar va ont de gjorde. Hoppa runt här och höll mej för ögat ett bra tag. Kotten undrade lite vad jag höll på med.
Försökte ju på nått sätt skölja ögat. Ej de lättaste. Tänkte ställa mej rakt upp å ner i ducshen och spola de, med kläder och allt. THANK YOU WERY MUTCH DOVE!!! men nu måre de bättre men fortdarande ömt å lite varigt...
Så nu kommer väl folk tro att jag har kottens ögoninfektion....

Over and utt.

2 kommentarer:

  1. Dumma, dumma Dove :-( Du får skriva till dem så kanske du ersätts med 100 nya Dovepumpfalsor :-)

    Nu är jag osäker på vem du är men det blir nog bra ändå :-)

    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Neh har ej pratas vid förrut. Tittat in på din expressenblogg. Kollat in den nya och tyckte du fått till den så bra, så ville berätta de =)
    Hoppas de va ok?

    SvaraRadera